Samoloty
Wybierz swój samolot
WT9 Dynamic
Skonstruowany przez polskiego inżyniera Tadeusza Walę i produkowany przez firmę Aerospool, jest jednym z najbardziej popularnych samolotów w swojej klasie. Piloci cenią go ze względu na wygodę, niezawodność oraz uniwersalność. Dynamic jest również dostępny w wersji certyfikowanej, gdzie idealnie sprawdzi się w certyfikowanych szkołach lotniczych lub aeroklubach.
WT9.15 Dynamic GTi
Całkowicie nowy kadłub, tylne usterzenie oraz nowy silnik o mocy 140 KM sprawiły, że Dynamic stał się jednym z najszybszych samolotów ultralekkich na świecie, osiągając prędkość nawet 370 km/h TAS na trasach o długości 1800 km. Jest to najszybszy samolot ultralekki do holowania szybowców.
WT10 Advantic
Najnowszy i ostatni projekt Tadeusza Wali pozwolił na stworzenie samolotu, który osiąga prędkość przelotową 250 km/h IAS na trasach długości 1900 km oraz pomieści 4 osoby, przy niskim zużyciu paliwa wynoszącym 20l/h. Advantic jest większym i młodszym bratem samolotu WT9 Dynamic.
Ellipse Spirit
Aerodynamika wzorowana na samolocie z czasów II wojny światowej oraz nowoczesna technologia produkcyjna pozwoliły na stworzenie samolotu o wyjątkowym kształcie, zdolnego osiągać prędkość 350 km/h TAS i pokonywać trasy o zasięgu 1850 km przy maksymalnej masie wynoszącej 600 kg.
ALTO NG
Całkowicie metalowy samolot z silnikiem ROTAX 912 o mocy 100 KM jest bardzo łatwy w pilotażu. Idealnie nadaje się do szkolenia dzięki wyjątkowej odporności na błędy pilota, rzadkim i niedrogim przeglądom, oraz szerokiemu zakresowi prędkości. Alto NG to rozwinięcie poprzedniego modelu Alto 912, z zwiększoną maksymalną masą startową podniesioną do 600 kg.
DOSTĘPNE OD RĘKI
ALTO 912 TG, 450 kg, 2015
Silnik: 912 ULS | Nalot: 620 h (wciąż lata)
60 000.00 € bez VAT
Ellipse Spirit RG, 600 kg, 2021
Silnik: 912 iS | Nalot: 120 h (wciąż lata)
149 000.00 € bez VAT
Ellipse Spirit FG, 600 kg, 2021
Silnik: 912 ULS | Nalot: 180 h (wciąż lata)
120 000.00 € bez VAT