Serwis

Podstawą naszej firmy jest naprawa i obsługa statków powietrznych. J&J TEAM to autoryzowany serwis obsługowy i naprawczy silników ROTAX, co oznacza, że możemy zapewnić Ci kompleksowe naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Nasz najlepiej wyszkolony personel techniczny doskonale zna się na mechanice lotniczej i jest gotowy sprostać wszelkim Twoim potrzebom serwisowym.

Autoryzowany serwis ROTAX

Firma J&J TEAM jako Autoryzowany serwis ROTAX objęta jest systemem ciągłego zapewnienia jakości „BRP-Rotax” GmbH & Co. KG – producenta silników ROTAX®, który odświeżany jest co 2 lata.  Dzięki temu mamy dostęp do najnowszych oryginalnych części zamiennych oraz specjalistycznych narzędzi, dzięki którym Twój postój w serwisie będzie krótki i ekonomiczny. Silniki Rotax znane są z niezawodności i najlepszego w swojej klasie stosunku mocy do masy. Wszechstronne, ekonomiczne, łatwe w serwisie i obsłudze, silniki Rotax zdobyły zaufanie szkół lotniczych, konstruktorów i producentów samolotów. Silniki lotnicze Rotax ustanawiają standardy i trendy, dominując na rynku w segmencie lekkich i ultralekkich samolotów, zarówno w klasie S-LSA jak i l LSA. Konstruktorzy samolotów w klasach wagowych 600+, CS-VLA i CS-23, korzystają z zalet mocy i zasięgu silników lotniczych Rotax.

Obsługa płatowców, i silników

Posiadamy również możliwości obsługi i naprawy wielu typów statków powietrznych, m.in.: Aeroprakt A-22, Aeroprakt A-32, Alto 912/NG, Bristell, Dynamic WT9, Evektor Eurostar, Evektor P220 Koala, Evektor Sportstar, KR-030 Topaz, SkyRanger, STOL CH-701, Tecnam Astore, Tecnam Echo, Tecnam Sierra, Tecnam Super Echo, TL ULTRALIGHT Stream, TL-2000 Sting/RG, TL-3000 Sirius, TL-96 Star, TULAK i wiele innych…

Podmiot Zatwierdzający ULC

Jako podmiot Zatwierdzający ulc o numerze 19 posiadamy możliwość dopuszczenia nowego lub używanego samolotu do eksploatacji na znakach polskiej ewidencji. Dodatkowo w przypadku jakichkolwiek zmian odchodzących od zatwierdzenia typu mamy możliwość dopuszczenia danego elementu do eksploatacji lotniczej. Dopuszczenie do użytku w tym kontekście oznacza, że dany element spełnia określone normy, standardy i przepisy bezpieczeństwa, które są ustalane przez właściwe organy regulacyjne.