WT9 Dynamic GTi

Najlepszy samolot ultralekki. Całkowicie nowy kadłub, tylne usterzenie oraz nowy silnik o mocy 140 KM sprawiły, że Dynamic stał się jednym z najszybszych samolotów ultralekkich na świecie, osiągając prędkość nawet 370 km/h TAS na trasach o długości 1800 km. Jest to najszybszy samolot ultralekki do holowania szybowców. WT9 Dynamic GTi to prawdziwe arcydzieło inżynierii lotniczej, wykonane z zaawansowanych kompozytów, które zapewniają mu wyjątkową wytrzymałość, lekkość i doskonałą aerodynamikę.

Holówka najnowszej generacji

WT9 Dynamic GTi – Zmodyfikowana wersja ultralekkiego samolotu WT9 Dynamic. Samolot został praktycznie zaprojektowany od nowa, aby mógł rywalizować z większymi samolotami pod względem prędkości nie zmieniając przy tym jego wygody, uniwersalności oraz bezpieczeństwa.

WT9 Dynamic GTi, wyposażony w silnik Rotax 915 iS 140 KM (od kwietnia dostępny z silnikiem Rotax 916 iS 160KM). Jest to lider w kategorii 600 kg, który zachwyci Cię niesamowitymi parametrami lotnymi, szczególnie podczas holowania szybowców (do 850 kg!). Jako holówka nie ma nic, co sprawdziłoby się tak ekonomicznie jak Dynamic GTi.

Najbezpieczniejszy samolot w swojej kategorii

Stabilność WT9 Dynamic GTi została potwierdzona w testach korkociągowych we wszystkich konfiguracjach środka ciężkości.

Duży komfort

Nacisk położono na komfort podróży, z dużą przestrzenią w kabinie, starannie zaprojektowaną tapicerką i bagażnikiem o pojemności 345 litrów, który zmieści większe walizki lub  dwa zestawy kijów do golfa. (odpowiednik bagażnika samochodu średniej klasy).

Wydajność i wytrzymałość

Unikalny w swojej kategorii:
Prędkość przelotowa 330/370 km/h TAS (FG/RG) w trudnych warunkach atmosferycznych.

Wpisany na Listę Typów zatwierdzonych

WT9 Dynamic GTi posiada wpis na listę typów zatwierdzonych, Urzędu Lotnictwa Cywilnego pod numerem UL.A.00–012/2023 oraz UL.A.00–017/2023, co oznacza że samolot może być wpisany w kategorii K4 z maksymalną masą startową 600 kg.

WT9 Dynamic GTi jest w pełni konfigurowalny:
tablica przyrządów, udogodnienia, estetyka, zasięg…
Każdy samolot jest całkowicie unikalny, aż do najmniejszego szczegółu.

Najlepszy samolot na długie trasy

Gdzie prędkość spotyka wygodę

Z prędkością przelotową osiągającą nawet 370 km/h TAS, Dynamic GTi pozwala pokonywać duże odległości w ekspresowym tempie. To idealny samolot dla tych, którzy cenią sobie efektywne podróżowanie, bez kompromisów w kwestii komfortu.

Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom konstrukcyjnym, bogatym wnętrzu oraz w pełni krytym chowanym podwoziu, podróżowanie nim staje się wyjątkowo wygodne. Luksusowe wnętrze i doskonała widoczność sprawiają, że każda podróż staje się niezwykłą przyjemnością.

Zasięg samolotu Dynamic GTi wynoszący 1800 km sprawia, że możesz dotrzeć tam, gdzie marzysz, bez obaw o konieczność częstego tankowania.

Najbardziej ekonomiczna holówka na świecie

WT9 Dynamic GTi TOW

WT9 Dynamic GTi w wersji TOW jest  uznawany za najbardziej ekonomiczną holówkę na świecie. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom konstrukcyjnym, nie tylko imponuje podczas przelotów, ale również stawia nowe standardy w dziedzinie holowania szybowców. Dodatkowo samolot jest rejestrowany jako samolot ultralekki, dzięki czemu możemy utrzymać niskie koszty eksploatacji.

Jest prawdziwym mistrzem w rekordowym tempie holowania szybowców. Jego wydajny silnik umożliwia wznoszenie, której nie spotkasz wśród innych samolotów ultralekkich. Ta holówka radzi sobie z holowaniem tak samo jak samoloty z silnikami turboodrzutowymi, a przy tym zużywa jedynie 2,9 litra benzyny samochodowej podczas holu na wysokość 600 m.

Samolot niesie szybowce z lekkością, osiągając ekonomiczne wyniki bez precedensu. WT9 Dynamic GTi to prawdziwy pionier w holowaniu szybowców, łączący niespotykaną prędkość holowania, efektywność i oszczędność paliwa.

GALERIA

Samoloty

Wybierz swój samolot

Prosty, tani i niezawodny

ALTO NG

Całkowicie metalowy samolot z silnikiem ROTAX 912 o mocy 100 KM jest bardzo łatwy w pilotażu. Idealnie nadaje się do szkolenia dzięki wyjątkowej odporności na błędy pilota, rzadkim i niedrogim przeglądom, oraz szerokiemu zakresowi prędkości. Alto NG to rozwinięcie poprzedniego modelu Alto 912, z zwiększoną maksymalną masą startową podniesioną do 600 kg.

wt9 dynamic, wt9 dynamic gti, samolot ultralekki, dynamic wt9, samoloty ultralekkie
Prędkość, komfort i bezpieczeństwo

WT9 Dynamic

Skonstruowany przez polskiego inżyniera Tadeusza Walę i produkowany przez firmę Aerospool, jest jednym z najbardziej popularnych samolotów w swojej klasie. Piloci cenią go ze względu na wygodę, niezawodność oraz uniwersalność. Dynamic jest również dostępny w wersji certyfikowanej, gdzie idealnie sprawdzi się w certyfikowanych szkołach lotniczych lub aeroklubach.

WT9 Dynamic, WT9 Dynamic GTi
Najszybszy samolot ultralekki na świecie!

WT9 Dynamic GTi - Rotax 915/916

Całkowicie nowy kadłub, tylne usterzenie oraz nowy silnik o mocy 140 KM (od 2024 160 KM) sprawiły, że Dynamic stał się jednym z najszybszych samolotów ultralekkich na świecie, osiągając prędkość nawet 370 km/h TAS na trasach o długości 1800 km. Dodatkowo jest to najszybszy samolot ultralekki do holowania szybowców.

Samolot ultralekki na miarę XXI wieku

Dynamic OK Edition

Samolot, który wyznacza nowe standardy komfortu, technologii i osiągów. Nowoczesna awionika zaprojektowana wyłącznie pod ten samolot automatycznie przypomina o serwisach, a automatyczny regulator śmigła zapewnia większą przyjemność z latania bez konieczności martwienia się o parametry silnika i śmigła. Dynamic OK osiąga prędkość 250 km/h, zużywając jedynie 15 l/h benzyny 95.

WT10 Advantic
4-osobowy samolot na silniku ROTAX

WT10 Advantic

Najnowszy i ostatni projekt Tadeusza Wali pozwolił na stworzenie samolotu, który osiąga prędkość przelotową 250 km/h IAS na trasach długości 1900 km oraz pomieści 4 osoby, przy niskim zużyciu paliwa wynoszącym 20l/h. Advantic jest większym i młodszym bratem samolotu WT9 Dynamic.

Ellipse Spirit
Ultralekki Spitfire

Ellipse Spirit

Aerodynamika wzorowana na samolocie z czasów II wojny światowej oraz nowoczesna technologia produkcyjna pozwoliły na stworzenie samolotu o wyjątkowym kształcie, zdolnego osiągać prędkość 350 km/h TAS i pokonywać trasy o zasięgu 1850 km przy maksymalnej masie wynoszącej 600 kg.