WT9 Dynamic 916 vs Piper PA-25 Pawnee – pojedynek holówek!

Dwa samoloty. Dwa szybowce o masie 600 kg. Ten sam dystans: hol na 500 metrów. Start o tej samej sekundzie.

Po jednej stronie – WT9 Dynamic z silnikiem ROTAX 916 iS, nowoczesny ultralekki potwór o fenomenalnym stosunku mocy do masy.
Po drugiej – klasyk w świecie szybowcowych holówek: Piper PA-25 Pawnee, konstrukcja budowana do ciężkiej pracy na lotniskach całego świata.

Kto wygra?
Nowa technologia czy stara szkoła? Moc 160 KM w ultralekkiej konstrukcji czy ciężki, rolniczo-holowniczy charakter Pawnee?

Zobacz to starcie i oceń sam.
Wynik może Cię zaskoczyć.

🚀 WT9 Dynamic 916 🆚 🛩️ Piper PA-25 Pawnee

Aktualności

Z dumą informujemy o zakończeniu wyjątkowej misji badawczej prowadzonej przez zespół Gerfaut SAS dla Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) w ramach…

Nowy ALTO NG SP-OCML właśnie dołączył do polskiego nieba i od pierwszych minut w powietrzu robi ogromne wrażenie. To pierwszy…

Rozszerzamy horyzonty i otwieramy nowy rozdział w rozwoju naszej firmy. Z przyjemnością ogłaszamy, że J&J TEAM został oficjalnym przedstawicielem TL-ULTRALIGHT…

Dwa samoloty. Dwa szybowce o masie 600 kg. Ten sam dystans: hol na 500 metrów. Start o tej samej sekundzie….

Z radością informujemy, że w naszej ofercie pojawił się nowy samolot ultralekki – ALTO NG! ALTO NG to całkowicie metalowy…

Przedstawiamy naszą najnowszą perełkę: WT9 Dynamic GTi z potężnym silnikiem Rotax 916 iS o mocy 160 KM! Jesteśmy niezmiernie podekscytowani…

Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować Państwa o zbliżającym się dniach ULDL (Ultralight Days Leszno), które odbędą się w dniach 24-26 maja…

Informujemy że wyszedł OBOWIĄZKOWY biuletyn serwisowy dla samolotów WT9 Dynamic do wykonania przed następnym lotem w przypadku gdy pokrywa spadochronu…

Z radością informujemy, że dostarczyliśmy nowy samolot WT9 Dynamic GTi o znakach SP-FZAR, który będzie dzielnie służyć w słynnej Górskiej…