Obowiązkowy Biuletyn WT9 Dynamic

Biuletyn WT9 DynamicInformujemy że wyszedł OBOWIĄZKOWY biuletyn serwisowy dla samolotów WT9 Dynamic do wykonania przed następnym lotem w przypadku gdy pokrywa spadochronu została ponownie zamknięta po za fabryką producenta AEROSPOOL.

KONTROLA:
Inspekcja osłony spadochronu awaryjnego.

DOTYCZY:
WSZYSTKIE SAMOLOTY wyposażone w system spadochronu awaryjnego, jeśli pokrywa spadochronu została ponownie zamknięta poza fabryką.

POWÓD:
Silikon na pokrywie spadochronowego systemu ratunkowego ma jedynie uszczelniać komorę, a nie łączyć pokrywę z kadłubem. Doświadczenie z eksploatacji pokazało, że podczas obsługi spadochronu zastosowano niewłaściwe środki, co spowodowało niezamierzone sklejenie pokrywy z kadłubem. Spowodowało to, że pokrowiec spadochronu nie mógł oddzielić się od kadłuba, a system ratunkowy nie działał prawidłowo.

DO WYKONANIA:
Przed następnym lotem.

Publikacje można znaleźć pod adresem: https://jjteam.pl/samoloty/#publikacje 

Co nowego?

ALTO NG – Nowy samolot ultralekki w naszej ofercie!

Home Z radością informujemy, że w naszej ofercie pojawił się nowy samolot ultralekki – ALTO…

Nowy WT9 Dynamic GTi z silnikiem ROTAX 916 iS!

Home Przedstawiamy naszą najnowszą perełkę: WT9 Dynamic GTi z potężnym silnikiem Rotax 916 iS o…

ULDL2024 – Ultralight Days Leszno 2024

Home Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować Państwa o zbliżającym się dniach ULDL (Ultralight Days Leszno), które…

Obowiązkowy Biuletyn WT9 Dynamic

Home Informujemy że wyszedł OBOWIĄZKOWY biuletyn serwisowy dla samolotów WT9 Dynamic do wykonania przed następnym…

SP-FZAR – Nowy WT9 Dynamic GTi dla GSS AP “Żar”

Home Z radością informujemy, że dostarczyliśmy nowy samolot WT9 Dynamic GTi o znakach SP-FZAR, który będzie…