Informujemy że wyszedł OBOWIĄZKOWY biuletyn serwisowy dla samolotów WT9 Dynamic do wykonania przed następnym lotem w przypadku gdy pokrywa spadochronu została ponownie zamknięta po za fabryką producenta AEROSPOOL.
KONTROLA:
Inspekcja osłony spadochronu awaryjnego.
DOTYCZY:
WSZYSTKIE SAMOLOTY wyposażone w system spadochronu awaryjnego, jeśli pokrywa spadochronu została ponownie zamknięta poza fabryką.
POWÓD:
Silikon na pokrywie spadochronowego systemu ratunkowego ma jedynie uszczelniać komorę, a nie łączyć pokrywę z kadłubem. Doświadczenie z eksploatacji pokazało, że podczas obsługi spadochronu zastosowano niewłaściwe środki, co spowodowało niezamierzone sklejenie pokrywy z kadłubem. Spowodowało to, że pokrowiec spadochronu nie mógł oddzielić się od kadłuba, a system ratunkowy nie działał prawidłowo.
DO WYKONANIA:
Przed następnym lotem.
Publikacje można znaleźć pod adresem: https://jjteam.pl/samoloty/#publikacje
Co nowego?
ALTO NG – Nowy samolot ultralekki w naszej ofercie!
Home Z radością informujemy, że w naszej ofercie pojawił się nowy samolot ultralekki – ALTO…
Nowy WT9 Dynamic GTi z silnikiem ROTAX 916 iS!
Home Przedstawiamy naszą najnowszą perełkę: WT9 Dynamic GTi z potężnym silnikiem Rotax 916 iS o…
ULDL2024 – Ultralight Days Leszno 2024
Home Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować Państwa o zbliżającym się dniach ULDL (Ultralight Days Leszno), które…
Obowiązkowy Biuletyn WT9 Dynamic
Home Informujemy że wyszedł OBOWIĄZKOWY biuletyn serwisowy dla samolotów WT9 Dynamic do wykonania przed następnym…
SP-FZAR – Nowy WT9 Dynamic GTi dla GSS AP “Żar”
Home Z radością informujemy, że dostarczyliśmy nowy samolot WT9 Dynamic GTi o znakach SP-FZAR, który będzie…